صهبای حق

خاکریز مجازی

صهبای حق

خاکریز مجازی

صهبای حق

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

گام به گام همگام با شیطان


بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم صل علی محمد وال محمد و عجل فرجهم

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا لَا تَتَّبِعُوا خُطُوَاتِ الشَّیْطَانِ وَمَن یَتَّبِعْ خُطُوَاتِ الشَّیْطَانِ فَإِنَّهُ یَأْمُرُ بِالْفَحْشَاء وَالْمُنکَرِ؛

اى مؤمنان! از گام هاى شیطان پیروى نکنید؛ و هر که از گام هاى شیطان پیروى کند (هلاک می شود) زیرا شیطان به کار بسیار زشت و عمل ناپسند فرمان می دهد.

امروزه با توجه به رشد فکری و آگاهی عمومی ملت های جهان، نفوذ و سلطه و به دست آوردن مستعمرات از راه لشکر کشی های نظامی به آسانی امکان پذیر نیست و در صورت اجرا هزینه های زیادی را بر مهاجمان تحمیل می کند؛ به همین سبب بیش از یک قرن است که استعمارگران روش نفوذ در کشورها را تغییر داده اند و از طریق سیاست های فرهنگی تلاش می کنند به اهداف شوم خود برسند. زیرا فهمیده اند که بهترین راه نفوذ در سایر کشورها، نفوذ در فرهنگ آنان و استحاله درونی است. آنان می خواهند ارزش های مورد پسند خود را ارزش های مترقی جلوه دهند تا بتوانند آن را جایگزین معیارهای بومی و ملی ملت ها سازند که در فرهنگ ملت ها از این اقدامات به هجوم فرهنگی تعبیر می شود. امام خامنه ای از همان اولین سالهای بعد از پایان دفاع مقدس، دست دشمنان را خوانده و خبر از تهاجم و شبیخون فرهنگی آنان دادند. چنانچه در یکی از سخنرانی ها می فرمایند: "دشمن از راه اشاعه فرهنگ غلط - فرهنگ فساد و فحشاء- سعی می کند جوان های ما را از ما بگیرد. کاری که دشمن از لحاظ فرهنگی می کند یک تهاجم فرهنگی، بلکه باید گفت یک شبیخون فرهنگی و یک قتل عام و غارت فرهنگی است."

از جمله گام های شیطانی که برخی مسئولین  برداشته اند -وان شاءالله که عامدانه نباشد- چشم پوشی از اوامر و هشدارهای جدی امام خامنه ای در باب فرهنگ بوده است. هر چند در گذشته هم مقوله ای به نام تهاجم فرهنگی وجود داشته و شاهد شبیخون فرهنگی دشمنان اسلام و مسلمین به مسلمانان بوده ایم، اما امروزه این امر با گسترش فناوری ارتباطات و پدید آمدن فضای مجازی، شدت، سرعت و پیچیدگی بیشتری پیدا کرده است و این نگرانی ها خود را به صورت ناتوی فرهنگی در کلام گهربار سکان دار کشتی انقلاب، نشان می دهد؛ ناتوی فرهنگی یا همان تهدید نرم که در این نوع تهدید، دشمن با به کارگیری ابزار فرهنگی به دنبال سلطه فرهنگی و در نهایت سلطه سیاسی می باشد.

به تعبیر رهبر کبیر انقلاب اسلامی ناتوی فرهنگی "مجموعه زنجیره ای به هم پیوسته رسانه های گوناگون و اینترنت، ماهواره ها، تلویزیون و رادیو ... می باشد که در جهت مشخص حرکت می کنند تا سررشته تحولات جوامع را بر عهده بگیرند... اینها صهیونسیت ها و سرمایه دارهایند و عمدتاً هم در آمریکا و اروپایند."

مسلما در کشوری چون ایران که اساس و بنیان اعتقادیشان مکتبی چون اسلام است، پیاده کردن بسیاری از افکار شوم دولت های نجس صهیونیستی به سادگی سایر کشورهای تحت سلطه آن ها نیست و همین عاملی شده تا گام به گام و با ظاهری تزئین شده و عامه پسند، وارد میدان استحاله فرهنگی جامعه ی ما شوند. در راستای این اهداف شوم، دشمنان اسلام و مسلمین با وارد کردن مقوله مد و مدپرستی، جوانان این مرز و بوم را به سوی ظاهر بینی سوق داده اند...

 بی شک این حمایت درونی برخی از سیاستمداران داخلی بوده است که میدان را برای عرض اندام این دولت های نجس صهیونیستی باز گذاشته است. اینترنت و فضای مجازی، امکان تاختن این دولت های منحوس و ضد بشری را سرعت بخشیده که فضای آکنده از بی بند و باری اخلاقی حاکم بر اینترنت ایران گواه این مسأله می باشد. به عنوان نمونه ای از این فضای مسموم حاکم می توان به فروشگاه های البسه زنان اشاره کرد که آشکارا دارای محتوایی منافی عفت و حیای عمومی حاکم بر جامعه مسلمین است. این فروشگاه ها که تضاد حقیقی با تربیت اسلامی دارد، بدون توجه به سلامت جامعه و حفظ ارزش های انسانی در جلوگیری از مفاسد، چشم کاربران را به بهانه فروش پوشاک، به تصاویر خلاف عفت و غیر اخلاقی عادت می دهند و جوان یا نوجوان را دچار بحران جنسی می کنند. تصاویر و محتوای ارائه شده در این فروشگاههای اینترنتی چنان است که منجر به بلوغ زودرس در نوجوانان شده و آشفتگی روحی و انحرافات جنسی را به دنبال خواهد داشت. نوع رنگ مورد استفاده در تبلیغ این نوع پوشاک به گونه ای است که بیدار کننده قوه ی شهوانی می باشد؛ نمای ایستادن افرادی که به عنوان مانکن، به پوشیدن این البسه و تبلیغ در این فروشگاه ها مبادرت می کنند، و حتی چهره آنان، موجب قبح شکنی و انحراف قلب و نگاه کاربران می گردد. مسئله بسیار تاسف آور آن است که این سایت ها، به صورت قانونی و در پوششِ نشان دادن مد و لباس، به اشاعه فحشا مشغولند... به راستی مسئولان را چه شده که در قبال به انحراف کشیدن روح و قلب جوانان این مرز و بوم، سکوت کرده اند؟... چرا دستگاه های نظارتی، مانع از فعالیت این سایت ها، که عملا به نابودی اعتقادات کاربران مشغولند، نمی شوند؟

جوان و نوجوانی که روحش در بحران جنسی سرگردان شود، مسلما مسیر انحراف یک جامعه را میسر کرده و نمی تواند در آینده در تأمین نیازهای جامعه خود بکوشد. در این سیل به راه افتاده امکان غرق شدن خود و اطرافیان وی بسیار زیاد است و این همان استحاله فرهنگی است که هدف و غایت دولت های نجس صهیونیستی برای سلطه بر جامعه ی شیعی ایران است. این توطئه حاکم بر فضای مجازی با دقت و احساس مسئولیت دستگاههای نظارتی قابل کنترل است، ولی گویا این خواب گران برای عده ای بسیار شیرین است!!!

إِنَّ الَّذِینَ یحُبُّونَ أَن تَشِیعَ الْفَاحِشَةُ فىِ الَّذِینَ ءَامَنُواْ لهَمْ عَذَابٌ أَلِیمٌ فىِ الدُّنْیَا وَ الاَخِرَةِ  وَ اللَّهُ یَعْلَمُ وَ أَنتُمْ لَا تَعْلَمُونَ(19)

آنان را که دوست دارند در میان اهل ایمان کار منکری اشاعه و شهرت یابد، در دنیا و آخرت عذابی دردناک خواهد بود و خدا فتنه گری و دروغشان را می داند..

این آیه هشداری صریح برای کسانی است که همچون کبک، سر خود را در برف فرو برده و در این توهم به سر می برند که کسی متوجه خیانت آشکارشان نمی گردد. از دستگاه های ناظر مانند کارگروه مصادیق مجرمانه اینترنتی، پلیس فتا، وزارت اطلاعات و وزارت ارتباطات، انتظار می رود که بر محتوای مجرمانه اینگونه سایت ها، نظارت بیشتری نمایند و مانع از فعالیت دشمنان اسلام و مسلمین در قالب سایت های فروش پوشاک شوند.

هنوز دیری از داغ تازه شده مادران، در حسرت قد رعنای فرزندانشان نگذشته است؛ 175شهید غواصی  که تمام آمالشان را برای خط شکنی در عملیات کربلای 4، به امید لبخند و رضایت ولایت ذبح کردند و بعد از 29 سال آمدند تا با دستان بسته ی خود بیعت با ولایت را تجدید کنند. عده ای رفتند تا بماند حیا و ارزش ها...

والسلام علی عبادالله الصالحین